Small Business Ideas

 
Small Business Ideas

کاروباری خیال نمبر ایک نامیاتی وینڈنگ مشینیں جب بھی میں کسی ہوٹل یا موٹل پر پہنچتا ہوں یا جب بھی میں کسی وینڈنگ مشین کو دیکھتا ہوں تو یہ عام طور پر کوکا کولا کچھ غیر صحت بخش نمکین ہوتا ہے اور مجھے حیرت ہوتی ہے کہ مجھے صرف یہ کھانا چھوڑنا چاہئے اور کسی چیز کا انتظار کرنا چاہئے۔ وہ صحت مند ہے یا مجھے دھوکہ دہی کا دن ہونا چاہئے جہاں نامیاتی وینڈنگ مشین کا کاروبار ان جگہوں کے لئے ایک بہت بڑا کاروبار ہوگا جہاں لوگ اپنی صحت کے بارے میں زیادہ دیکھ بھال کرتے ہیں اور جہاں دیکھتے ہیں کہ وہ ریاستہائے متحدہ میں وینڈنگ مشین مارکیٹ ختم ہوچکی ہے۔ 626 ملین ڈالر اور 2026 تک 7 000 ملین ڈالر سے زیادہ کا تخمینہ لگایا جارہا ہے لہذا یہ مارکیٹ یقینی طور پر بڑھ رہی ہے شہر کے اعلی ٹریفک علاقوں کے لئے یہ کاروبار زیادہ موزوں ہے اور ممکن ہے کہ تھوڑی سے زیادہ امیر آبادی کے لئے اگلے کاروباری خیال سے حل مل سکے

Taxis with car seats



کیلفورنیا اور ہمارے کچھ دوسرے حصوں میں والدین کے لئے جہاں آپ کو اپنے بچے کو کار کی نشست پر رکھنا پڑتا ہے لہذا مسئلہ جب بھی ہم ٹیکسی سے سفر کرنا چاہتے ہیں تو مجھے اپنے بچے کی گاڑی کی سیٹ لے جانے کی ضرورت پڑتی ہے لیکن اگر ہم بیرون ملک سے اڑ رہے ہیں۔ ہم ہوائی اڈے پر آرہے ہیں ایسا ہی کچھ ہمارے ساتھ ہونے والا ہے جیسے میں تھوڑا سا الجھا ہوا ہوں ہماری گاڑی ہمارے دوست کے گھر کی پارکنگ میں ہے اور ہم ہوائی اڈے پر پہنچنے والے ہیں اور ہم کسی طرح گھر واپس جانے کی ضرورت ہے اور میں کار کرایہ پر نہیں لینا چاہتا تھا لیکن ایسا لگتا ہے کہ ہمارے لئے واحد حل یہ ہے کہ یا تو کار کرایہ پر لی جائے یا مجھے سان فرانسسکو میں یہ ایک خدمت مل گئی جو کار سیٹوں کے ساتھ ٹیکسیاں مہیا کرتی ہے کیونکہ اگر آپ صرف اوبر یا لفٹ آرڈر دیتے ہیں ہاں آپ یہ تبصرہ لکھ سکتے ہیں کہ مجھے بچی کی کار کی نشست کی ضرورت ہے لیکن اس کا لازمی مطلب یہ نہیں ہے کہ آنے والے ڈرائیور کی اس کار سیٹ ہوگی اور جب ہم ڈرائیور نے اس صورتحال کو دو بار کیا تو پہنچا اور اسے احساس ہوا اوہ میرے خدا ،

 آپ کی بچی میری کار سیٹ کے لئے بہت چھوٹا ہے اور اس نے صرف آرڈر منسوخ کردیا اور جب آپ ٹرانسلاٹینٹک فلائٹ سے پہنچیں گے تو آپ نہیں چاہتے ہیں کہ کوئی آپ پر منسوخ کرے آپ صرف اتنا چاہتے ہو کہ آپ اپنی گاڑی میں بیٹھ جائیں اور سیدھے گھر چلے جائیں تو میرا حل یہ ہے کہ میں یا تو میرا پوچھ رہا ہوں دوست ایئرپورٹ پر ایک کار لانے کے لئے میں اس چھوٹی سی کمپنی پر بھروسہ کروں گا مجھے ابھی تک یقین نہیں ہے کہ یہ ابھی کام کر رہا ہے لیکن آپ کو معلوم ہے کہ ہمیں مزید کاروبار کی ضرورت ہے جیسے ہمیں بچوں کے لئے ٹیکس کی ضرورت ہے ہمیں کار سیٹوں پر ٹیکس کی ضرورت ہے اور اس کے ذریعہ۔ جس طرح سے اگر آپ کو کچھ علاقوں میں زیادہ سے زیادہ گاہک ملنا شروع ہوجاتے ہیں تو ایک بڑی کمپنی کے ذریعہ کسی بڑی کمپنی کے ذریعہ اوبر یا لیفٹ اور 
کسی دوسرے خیال کے ذریعہ حاصل کرنے کی اچھی صلاحیت موجود ہے۔


Comments

Post a Comment